Rajaa hakua

Usein kysytyt kysymykset

Tästä löydät vastauksia yleisimpiin ja useimmiten kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä tätä kautta vastausta kysymykseesi, voit ottaa yhteyttä meihin yhteystietosivun kautta.

» Onko ostoksellani takuuta?
» Miten voin palauttaa verkkokaupasta ostamani tuotteen?
» Miten voin myydä tuotteitani Kameratorille?
» Paljonko ovat toimituskulut?
» 
Mitkä ovat kuntoarvioinnin kriteerit?
» 
Mitkä ovat toimitusehtonne?

Onko ostoksellani takuuta?

Kaikilla verkkokaupan kautta myytävillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta lukien. Tuotekuvauksessa ilmoitetaan erikseen, mikäli tuotetta koskeva valmistajan takuu on vielä voimassa.

Myymälästä ostetuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, jos tuotteen kunto poikkeaa merkittävästi ilmoitetusta.

Miten voin palauttaa verkkokaupasta ostamani tuotteen?

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa Kameratori.fi:n kautta tekemänsä tilaus 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tilaus peruutetaan ilmoittamalla tästä tuotteen myyjälle. Peruutusilmoitus voidaan tehdä myös tuotteen palauttamisen yhteydessä. Palauttaessa tuotetta tulee se paketoida huolellisesti ja postittaa myyjän antamien ohjeiden mukaan. Palautukseen tulee liittää mukaan alkuperäinen tilausvahvistus, asiakkaan yhteystiedot ja tilinumero, jolle asiakas haluaa kauppasumman palautettavan. Tilauksen yhteydessä aiheutuvia postikuluja ei hyvitetä siltä osin kuin toimituskulut ylittävät myyjän tarjoaman edullisimman toimitustavan hinnan. Asiakas vastaa tuotteen palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista.

Jos asiakas palauttaa tuotteen sen vuoksi, että tuotteessa on virhe, tai että asiakkaalle on lähetetty väärä tuote, on asiakkaalla oikeus palauttaa tuote maksutta. Tällöin asiakkaan tulee ottaa yhteys myyjään ja pyytää ohjeet veloituksetonta palautusta varten.

Miten voin myydä tuotteitani Kameratori Oy:lle?

Voit pyytää tuotteistasi hinta-arviota sähköpostitse. Katso tarkemmat ohjeet tarjouspyyntösivulta.

Paljonko ovat toimituskulut?

Kameratori.fi verkkokaupan toimituskulut ovat lähtökohtaisesti kiinteät riippumatta tilauksen suuruudesta. Toimituskulut ovat myyjäkohtaiset, eli ostaessasi tuotteita yhtä aikaa usealta myyjältä, tulevat postikulut aina kutakin myyjää kohden.

Postipaketti: 5€
Postiennakkolisä: 5€€

Jos tuotteella on tästä poikkeava toimituskulu tai toimitustapa, ilmoitetaan siitä tilauksen yhteydessä.

Mitkä ovat kuntoarvioinnin kriteerit?

Lue lisää kuntoarvioistamme täällä.

Mitkä ovat toimitusehtonne?

Lue yleiset toimitusehtomme täältä.